Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
The market 3147758_1280.jpg
Foto: Pixabay.com
30. novembra 2018 10:35 Naše potraviny od SITASITA

Najdôveryhodnejším predajcom potravín za rok 2018 sa stal Kaufland

Rozhodli tak slovenskí zákazníci na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi realizovanom v rámci programu Dôveryhodné Značky.

Tento rok tak spoločnosť Kaufland získala po prvýkrát ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v kategórii Predajca potravín, kde porazila predchádzajúceho pravidelného víťaza a zároveň už po tretí raz obhájila víťazstvo v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka – so svojou privátnou značkou K-Classic. Dôveryhodné Značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru. Informovala o tom hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko Lucia Langová.

Spoločnosť Kaufland získala svoje premiérové víťazstvo v kategórii Predajca potravín, o ktorom v ankete rozhodli tisícky Slovákov. „Získanie tohto víťazstva pre nás veľa znamená. Je to ocenenie práce všetkých kolegov a potvrdenie toho, že naša snaha o ponuku najkvalitnejšieho a najčerstvejšieho tovaru za výhodné ceny je zákazníkmi pozitívne vnímaná,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Pojem privátna značka bol na Slovensku pred príchodom zahraničných obchodných reťazcov neznámy. V súčasnosti sa však tešia čoraz väčšej popularite medzi zákazníkmi, a to najmä vďaka veľmi priaznivej cene. „V Kauflande robíme všetko preto, aby sme našim zákazníkom ponúkali čo najkvalitnejšie produkty za najlepšie ceny. Preto nás nesmierne teší, že práve naša vlajková značka K-Classic sa teší úspechu medzi zákazníkmi, ktorí oceňujú jej kvalitu a hlavne jej dôverujú,“ hovorí Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland o opakovanom víťazstve v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka.

Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Nielsen na prelome mesiacov september a október 2018, sa zapojilo 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 47 kategóriách stovky značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe ich predajov.

Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť  Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 67 prevádzok.

Témy

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Odporúčame

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies